Ζούμε την απόλυτη απαξίωση της εκπαίδευσης εδώ και 5 μήνες σε αυτή τη χώρα. Τη χώρα που τα σχολεία της, είναι κλειστά περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ε.Ε.
Όταν όλα τα “μέτρα” για την πανδημία αποτυγχάνουν και οδηγούμαστε σε απανωτά / παρατεταμένα lockdown από τον Νοέμβριο και πλέον οι διασωληνωμένοι αυξάνονται συνεχώς , τότε ανακαλύπτουμε τη λύση του προβλήματος: ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΟΛΑ τα σχολεία! Όσα είχαν απομείνει ανοιχτά δηλαδή…
Γιατί γνωρίζουν οτι στα σχολεία θα συναντήσουν τις λιγότερες αντιστάσεις ;
Γιατί η εκπαίδευση, ιδιαίτερα η Λυκειακή είναι του “κλότσου και του μπάτσου” ;
Γιατί έχουν πανικοβληθεί και πιάνονται από τα μαλλιά τους ;
Το τελικό συμπέρασμα είναι οτι η Εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι ο παρίας της δημόσιας ζωής.
Και όταν δεν έχουμε τι άλλο να “κλείσουμε”, απλώς κλείνουμε τα σχολεία…
Κάνουμε και μια αναφορά του τύπου: ” Τα παιδιά, ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΟΥΝ το επιδημιολογικό φορτίο, αλλά σαφώς ακολουθούν την εξέλιξη της πανδημίας…” και απλώς κλείνουμε τα σχολεία….
(η παραπάνω αναφορά είναι της κας Β. Παπαευαγγέλου της γνωστής Επιτροπής)
Να ελπίσουμε στις υποσχέσεις της κας Κεραμέως οτι θα ανοίξει πρώτα η Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η πολύπαθη Γ Λυκείου ;
Υπενθυμίζουμε εδώ την πρόσφατη δήλωση της κας Υπουργού: “Κάθε μέρα που γίνεται μία διαδήλωση απομακρύνεται το ενδεχόμενο ανοίγματος των σχολείων”. Δηλαδή πρέπει να περιμένουμε να τελειώσουν οι διαδηλώσεις για να ανοίξουν τα σχολεία ;;
Ή μήπως πρέπει να περιμένουμε να αποκτήσουν Πιστοποιητικό προστασίας από τον κορωνοϊό όλα τα σχολεία (τα κτίρια!), όπως δηλώνει η υφυπουργός Παιδείας. Η πλήρης δήλωση της κ. Μακρή : «Θα γίνει έλεγχος σε όλη τη χώρα για τη συμβατότητα ή τις αδυναμίες των ΚΤΙΡΙΩΝ, ώστε η επιστροφή των μαθητών στη δια ζώσης εκπαίδευση να είναι η ασφαλέστερη δυνατή.” Προφανώς το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να πληρώσει σε κάποιους αυτό το “Πιστοποιητικό …κτιρίων” . Το ίδιο Δημόσιο που αρνείται να τοποθετήσει επιπλέον εκπαιδευτικούς για να επιτευχθεί η άκρως απαραίτητη αραίωση των μαθητών.
Τις πταίει;
Οι διαδηλώσεις και τα κτίρια των σχολείων μας φταίνε.
Και δεν μας φταίει η ανυπαρξία συστηματικών τεστ εκπαιδευτικών και μαθητών.
Δεν μας φταίει η ανύπαρκτη αραίωση των μαθητών στα σχολεία και τα λεωφορεία. Δεν μπόρεσαν να εφαρμόσουν ούτε την εκ περιτροπής λειτουργεία των σχολείων με το μισό μαθητικό δυναμικό κάθε μέρα, όπως δηλ. έγινε την περασμένη άνοιξη.
Καλύτερα να μην μιλήσουμε για την εξαγγελθείσα – και εγκαταλειφθείσα – προτεραιότητα των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. Αλλά γιατί να εμβολιάσεις τους εκπαιδευτικούς αν σκοπεύεις να έχεις τα σχολεία -σου- κλειστά ; Άλλες χώρες βέβαια , όπως η Γερμανία τοποθέτησαν τον “..εμβολιασμό εκπαιδευτικών στην πρώτη ομάδα της λίστας προτεραιότητας εμβολιασμών μαζί με τους υπερήλικες και το νοσοκομειακό προσωπικό..”
ΥΓ: Για όσους δεν το παρατήρησαν:
Τα κρούσματα σε μαθητές εφήβους αυξήθηκαν εδώ στη Ζάκυνθο μετά το κλείσιμο των Λυκείων! Τα “πάρτυ” σε διάφορα σημεία του νησιού καλά κρατούν από οτι ακούμε .
Τα κλειστά σχολεία οδήγησαν τους μαθητές στα πάρτυ με τις γνωστές συνέπειες . Αν οι μαθητές δεν βρίσκονται στα σχολεία τους, κάπου αλλού θα βρεθούν. Γιατί η ανάγκη της επικοινωνίας σε αυτές τις ηλικίες είναι ακόμη πιο επιτακτική. Κάπου αλλού θα βρεθούν .Ανεξέλεγκτα φυσικά.
Το zantevoice.gr δεν έχει οικονομική υποστήριξη από καμία γκρίζα, κυβερνητική, επιχειρηματική, τραπεζική ή άλλη πηγή που θα του “υπαγορεύει” τί να πει και τί όχι. Το zantevoice.gr δεν έχει διαφημίσεις! Το zantevoice.gr έχει μόνο την στήριξη των επισκεπτών του για να πληρώνει τα λειτουργικά έξοδά του. Αν θες να υπάρχει το zantevoice.gr στήριξε την προσπάθειά του με κλικ εδώ. |
Θανάσης Καραΐσκος
Εκπαιδευτικός 2ου Λυκείου Ζακύνθου.